معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از بازداشت سرشبکه‌ها و عناصر وابسته به گروهک ضدانقلاب در شهرستان‌های این استان خبر داد.

کردستان

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی رمضانی از بازداشت عده‌ای از عوامل وابسته به تروریست‌های تجزیه‌طلب در شهرهای مریوان و بانه خبر داد و اظهار داشت: این مزدوران ضدانقلاب صبح امروز به قصد ایجاد آشوب و تهیه خوراک رسانه‌ای برای تجزیه‌طلبان در ساعات ابتدایی صبح اقدام به تهیه فیلم و عکس از مغازه‌ها و اماکن تجاری و صنعتی کرده بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد مربوط به عناصر مربوط به گروهک‌های ضدانقلاب بوده که به صورت پراکنده در شهرستان‌ها دنبال ایجاد ناامنی بودند که توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان کردستان بازداشت شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: این گروهک‌های ترویستی دنبال عملیات و ایجاد ناامنی در سطح استان بودند که خوشبختانه با بازداشت سرشبکه‌ها و عناصر وابسته آنان، همه توطئه‌ها و نقشه‌ها خنثی و شاهد هیچ‌گونه اقدامی نبودیم.

رمضانی با بیان اینکه امنیت پایدار در سطح استان پایدار و هیچ گونه مشکلی نداریم، گفت: از این عوامل وابسته به تروریست‌ها تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

کد خبر 788675
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    12 8
    مهسا،. بواسطه،.شانتاژ ، کوموله به اسم رمز براندازی تبدیل شد،. والا همه می‌دانند هیچ سندی وجود ندارد که او مورد ضرب و جرح قرار گرفته باشد..
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    11 4
    این اتفاقات،، بهترین وسیله برای بی آبرو شدن و از بین رفتن اپوزیسیون بی وجود کشور ایران بود. از خانه سالمندان آلبانی تا سلطنت طلبان ...، تا وطن فروشان کلاهبردار تا تجزیه طلبان کوموله تروریست و تا سلبریتیهای نون به نرخ روز خور.
  • ناشناس IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    10 6
    اینها همه کوموله های قاتل هستن باید که ریشه اونها رو خشکوند پدروخانواده مهسا کوموله هم باید ادب بشن تا پیام آشوبگری ندن... ... .... ...
  • رضا رهگذر IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    11 4
    این ...ها میخواهد ایران را از سوریه بدتر کنند. فکرشو بکنید زیر ساختها نابود میشه ده پانزده میلیون آواره. ده میلیون کشته. میلیونها معلول زخمی. وای مردم باید به این .... ... گوش نکنند خود مهسا جزو کوموله بود. خام نشیم.